منتديات بحبك اكتر
اهلا بيك زائرنا الكريم فى بيتك منتديات بحبك اكتر
منتديات بحبك اكتر
اهلا بيك زائرنا الكريم فى بيتك منتديات بحبك اكتر
منتديات بحبك اكتر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات بحبك اكتر منتديات اجتماعية ترفيهية.افلام اجنبية رومانسية ورعب و واكشن وافلام عربية وهندية .اغانى ،، اخبار مصرية وعالمية ،، كليبات ،، العاب ،، اسلاميات ،، مناقشات وحوار

الرئيسيةhttp://up.msryaأحدث الصورالتسجيلدخول
نصر الله فلسطين .. حداد على ارواح شهداء غزة وشهداء حادث القطار المروع بالاطفال.. فى رحمه الله ورعايته

اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك

النجمه الجميله
سوبر مانجير
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سوبر مانجير
Admin
Admin
سوبر مانجير

ذكر
الجدي عدد الرسائل : 1065
المزاج : مبسوط

اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك Empty
مُساهمةموضوع: اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك   اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك Icon_minitimeالإثنين 09 فبراير 2009, 12:48 pm

هذه المقولة حقيقية وم نقواعد الرجال يتسم بها القليل لاكنها بالفعل مؤثرة ولها فاعليتها فاذا كنت تحب فتاتك بشدة فلا تعطيها كل ماعندك ولا تقول لكها كثيرا احبك فحينما تشبع منها تتمرد وتتدلل عليك وانت كالعادة تجرى ورائها كالمهبول لا عايزك تبقى تقيل اتقل على الرز زى ما بيقولوا هههه اجعلها تشتاق لكلماتك وتجرى هى ايضا ورائك ولاكن حس بها دائما وتعاطف معها ولا كن كل شىء بحدود واللى يزيد عن حدوا ينقلب لضده
اايه رايك ايها الرجل والشاب فى هذه الكلمات وايه رايك ايتها الفتاه فى من يعاملك غير ذلك
http://bahibakaktar.lovelyforum.net
النجمه الجميله
عضو جديد
عضو جديد
النجمه الجميله

انثى
الاسد الحصان
المزاج : عادى

مُساهمةموضوع: رد: اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك   اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك Icon_minitimeالإثنين 09 فبراير 2009, 7:35 pm

انا راى مقوله خطاء لانى البنت بتحتاج تحس بحب حبيبها لها ومعنى كلامك انى البنت مش هتحس باى حاجه خالص غير كورهه ليها وزى ماكل الناس عارفه انى مخ البنت او المراه عامتا صغير جدا
وده راى الشخصي يارب اكون قولته بصوره جميله وختصره
the magician
المراقب العام
المراقب العام
the magician

ذكر
الحمل الماعز
المزاج : الحمد لله
البومى المفضل : هى الايام جورج وسوف

مُساهمةموضوع: رد: اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك   اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك Icon_minitimeالثلاثاء 10 فبراير 2009, 8:32 pm

كلامك مظبوط ياحمد وناس كتير بتستخدمه بس انا رايى ان ممكن البنت تعتبر ده تجاهل فالصح ان الانسان يكون واضح وصريح فى حبه لا يدارى ولا يزود ويقول كل اللى فى قلبه وكل اللى حسه من غير خوف ولو هى بتحبه هتبادله نفس المشاعر بصدق مش هتمل منه ولا حاجة. ده رايى انا اتمنى لو اى ملاحظة على كلامى اشوفها منكم

the magician
To be real magician you must be real man.
http://bahibakaktar.lovelyforum.net/
شيرين
عضو مميز
عضو مميز
شيرين

انثى
الميزان التِنِّين
المزاج : كويسة

مُساهمةموضوع: رد: اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك   اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك Icon_minitimeالخميس 12 مارس 2009, 7:12 pm

انا معاك برده يا احمد بس انا برده بقول وسورى فى التعبير
اقرف البنت تحبك .. حب البنت تقرفك هههههههه ده اللى بيحصل حاليا يعنى شكرا ليك احمد موضوع بيجنن
كليوبترا 2009
نائبة المدير
نائبة المدير
كليوبترا 2009

انثى
العقرب القرد
المزاج : مبسوطه

مُساهمةموضوع: رد: اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك   اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك Icon_minitimeالإثنين 16 مارس 2009, 5:25 pm

انا معك بكلامك يا احمد وكلامك صح بنزري كلشي الو حد بالدنيا ولازم هيك يكون فعلاً بس تعال ليومنا هاد بتلائي كل الشباب مذبذبين مو كلهم بس الاغلبيه
يعطيك الف عافيه
تحياتي العنود
عاشقة الرومانسيه
عميد المنتدي
عاشقة الرومانسيه

انثى
الجوزاء الثعبان
المزاج : وحيدة

مُساهمةموضوع: رد: اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك   اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك Icon_minitimeالإثنين 30 مارس 2009, 12:15 am

انا كمان بأيد هالمقوله

بس مش دايما

هلا مثلا شخص بيحبني لدره الجنون طبعا انا حكرفه او مش ححبه لدرجه كبيره لانه انا احب الشخص التقيل شوي
واذا كمان العكس صحيح اذا حبيتي الشب لدرجه كبيره كمان بيكرفك وبكون التعامل مش كتير والحب مش كتير

بس كمان هالشغلات بتضمن سوا انه يكونوا التنين مهيمين بحب وبعض وده ما بفرق عندهم التنين
والحب عظيم
مشكور حبي

على موضوعك الرائع
دمت بود

اكرف البنت تحبك حب البنت تكرفك
صفحة 1 من اصل 1